14.06.2015

First post

Cześć wszystkim :)
Jako, że dopiero zaczynam, chciałabym wam powiedzieć o czym będzie ten blog. Interesuje się modą i wszystkim co z nią związane, chciałabym zamieszczać tutaj posty z różnymi stylizacjami. Mam nadzieję, że wam się spodoba i będziecie chętnie do niego zaglądać. Proszę też o wyrozumiałość, ponieważ nigdy nie miałam styczności z prowadzeniem jakichkolwiek blogów.
W pierwszym poście, chciałabym wam pokazać luźną stylizacje, typową na upalne dni. Jest to połączenie krótkich jeansowych spodenek z czarnym topem. Do tego dobrałam białe trampki i okulary bez których dziś, nie da się wyjść z domu. 
Tymczasem zostawiam was ze zdjęciami. Buziaki :*















 top- stradivarius /  spodenki- h&m /  pasek- no name /  okulary- sinsay  / buty- trampki

29 komentarzy:

  1. Slicznie ,lekko i dziewczeco:):)
    moj blog angelikalewandowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szorty, idealne na lato :)

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, świetne OOTD :)
    Zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny start :) Pytałaś o obs , ja już : )
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne zdjęcia:)
    Zapraszam na konkurs do wygrania 120$ od Shein:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, powodzenia !
    I zapraszam do mnie ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny początek :)
    Zachęcam do komentowania, obserwacji (na dole strony) - oczywiście zawsze się odwdzięczam (:!

    pozdrawiam, www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie! fajna stylizacja! ;)
    taka mała rada, rób zdjęcia bardziej od przodu a nie tak z góry, lepiej to wygląda ;) fajne szorty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, bardzo fajne spodenki. Ja bloga prowadzę już 3 miesiące. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Śliczny outfit i bardzo ładnie wyglądasz.
    Życzę Ci wytrwania w blogowaniu. Sama nie dawno zaczynałam moją przygodę z blogowaniem i mogę Ci tylko powiedzieć, że stało się to moją pasją i uwielbiam to robić :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, zacznij i napisz u mnie, oczywiście odwdzięczę się :*
    Zaglądnij proszę
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamy na Bloggerze, powodzenia :)
    fajne szorty :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, uwielbiam! <3
    Obserwuję i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś śliczną dziewczyną! Zyczę powodzenia i wytrwania w prowadzeniu bloga :*
    >mój blog KLIK<
    Zapraszam do mnie, może obserwacja za obserwację? :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiada się świetnie czekam na więcej :) Pozdrawiam obserwuję Kasia oczywiście zapraszam w wolnej chwili :)

    www.mineralnyswiatkasi.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.