11.10.2015

Autumn outfit



Dość długo mnie tutaj nie było. Zaczęła się szkoła i mniej czasu na cokolwiek, w tym na dodawanie  systematycznie postów. Postaram się chociaż w weekendy nadrobić zaległości :). Stylizacja typowo jesienna, jak i pogoda za oknem. W końcu zakupiłam kożuszek, polowałam już na nie rok temu, ale jakoś nie znalazłam tego idealnego dla mnie. Do niego dobrałam już dobrze wam znaną ramoneskę i czarną bluzeczkę. Treginsy również szukałam jakiś czas, planuje jeszcze zakupić moro. Botki są moimi ulubionymi z naturalnej skóry. Dzisiaj krótko, zostawiam was ze zdjęciami :) Buziaki i do następnego ♥ 


















kożuszek - reserved / ramoneska - reserved / treginsy - sinsay / botki - deichmann

22 komentarze:

  1. cudo! mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wszystko ze sobą współgra :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie spodnie! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, szkoła niesie ze sb pewne ograniczenia czasowe, ale gdy uda się coś naskrobać na blogu, wyszukać ten czas wolny na pasje....wtedy trzeba być z siebie dumnym :3
    cudna stylizacja, pasuje do cb:3 świetne futro i kolor spodni ♥
    achh te Tw włosy :3 jak to robisz że masz taką objętość? <3
    pozdrawiam i zapraszam :-)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) dla mnie blog to takie odreagowanie od rzeczywistości, pisanie postów, wstawianie stylizacji sprawia mi wielką radość :) dziękuje miło mi :* Już z natury mam gęste włosy, ale polecam olejek arganowy i rycynowy ( włosy po nim rosną mi bardzo szybko ) Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. *.* dziękuję za odpowiedź :3
      sięgnę po te olejki, Twoje włosy są najlepszą reklamą ♥
      i też pozdrawiam:*

      Usuń
    3. Bardzo mi miło :) Zastanawiam się nad postem w którym opisze pielęgnacje moich włosów :) Być może się skuszę i napiszę, więc zachęcam do śledzenia mnie ;*

      Usuń
  5. jakie super spodnie! w ogole tyłek masz mega! :D nie zebym byla jakas bi :D Ale super ! :) ciekawy blog :)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne włosy :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne futerko, teraz ich pelno wszedzie i chcialam sie skusic ale boje sie ze mnie by poszerzalo:<
    niemniej jednak bardzo ci pasuje i z pewnoscia bylo ci cieplo:)
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerko w chłodniejsze dni spisuje się świetnie ;) dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Futerko w chłodniejsze dni spisuje się świetnie ;) dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. śliczne futerko! masz piękne włosy *_*
    Co powiesz na wspólną obserwacje? jak coś to zacznij ( Ps. napisz jak ci się podoba bo to na nas dużo znaczy) ♥ http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, cudowne jest to futerko ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękne włosy, nic tylko pozazdrościć! ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna notka! śliczna jesteś :* obserwuje :)
    xshandy.blogspot.com
    biorę udział w konkursie, w którym do wygrania jest sesja zdjęciowa:)
    byłabym bardzo wdzięczna gdybyś dała pozytywną ocenę w linku poniżej:* z góry dziękuję!
    http://ddob.com/blogbook/id/4569/unusual-vogue

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :)
    Fajne zestawienie, sama ostatnio kupiłam podobne spodnie, teraz musze pomyślec do czego je zakładac :D
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.