19.09.2015

Neon & white



Po tygodniu wolnym od szkoły, nauki i szarej rzeczywistości wracam do was z nowym postem i nową stylizacją :) Od poniedziałku do piątku byłam na zielonej szkole w Zakopanym. Jeśli mnie obserwujecie na instagramie  i snapczacie ( dagulaax ) to wiecie jak spędziłam ten tydzień :) Planuje zrobić post ze zdjęciami z wycieczki, więc wkrótce się pojawi. Zdjęcia są nie wyraźnie, nie wiem dlaczego, może przez to słońce. Były robione przed wycieczką, chciałam dodać ten wpis niż wyjadę, ale przygotowania do wycieczki zabrały mi czas i dodaje go dopiero dziś.  Elegancko czyli białe spodnie z przetarciami, moja ulubiona neonowa baskinka, niezastąpione meliski i torebeczka. Jak wam się podoba takie wydanie ?













baskinka - H&M / spodnie - sinsay / buty - meliski / torebka - reserved

13 komentarzy:

  1. Piękna fryzurka! Bluzeczka ma śliczny kolor :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, ekstra połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, a jakie przyjemne połączenie! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku ;) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Jestem zachwycona Twoją urodą <3 Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej ;) W końcu mogę nie tylko obserwować Twoje poczynania od niedawna stworzyłam swój własny blog mogę i coś tu u Ciebie naskrobać :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo ;)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca ;)
    www.szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te słowa :) dzięki takim komentarzom jak twój wiem, że to co robię ma sens. Ciesze się że Cię zainspirowałam i że zostaniesz na dłużej. Gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Jaka piękna bluzeczka *,*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kolor bluzki, idealny dla blondynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną masz bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bluzeczka! Świetnie się komponuję ze spodniami! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wychodziłaś na tych zdjęciach oraz piękne widoki :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.