4.09.2015

Red details



Ten post planowałam jeszcze dodać w sierpniu, ale wyszło jak wyszło i jest dopiero dziś. Niestety wakacje minęły strasznie szybko i nim się obejrzałam jest już wrzesień. Z czego nie jestem zadowolona, bo wrzesień oznacza początek nowego roku szkolnego :( Mam nadzieję, że drugą klasę  liceum również zakończę ze świadectwem z paskiem i będę z niego tak zadowolona jak z pierwszej klasy. Czego życzę i wam :*. Dzisiejszy look jeszcze wakacyjny, na ciepłe dni. Na dworze coraz chłodniej i trzeba ubierać się cieplej, a bardzo tego nie lubię. Główną rolę w tej stylizacji odgrywają czerwone szpilki. Nadają charakteru całemu outfitowi. Biały t-shirt i szorty w paski są w stonowanych kolorach, dlatego czerwone szpilki idealnie pasują. Waszym zdaniem pasują ? Piszcie swoje opinie !

Miłego weekendu Miśki ♥




















t-shirt - sinsay / szorty - h&m / buty - ccc

7 komentarzy:

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.