25.08.2015

Rock style



Nie lubię takiej pogody jak dziś. Pochmurnie, deszcz pada ;/ Wtedy moje samopoczucie jest straszne, mam totalnego lenia. Ostatni post był elegancki, a więc dziś coś przeciwnego. Kamizelkę przerobiłam z katanki. Nie lubiłam w niej chodzić, bo rękawy były szerokie. Dlatego też ucięłam rękawki i doczepiłam ćwieki. Tak oto powstała kamizelka, którą na pewno wykorzystam nie raz :) Jeansy z przetarciami idealnie do niej pasują. Co sądzicie o takim look'u ? 
















kamizelka - DIY / t-shirt - sinsay / spodnie - nn / buty - converse

8 komentarzy:

  1. Super Ci w takim koczku na czubku głowy! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówka Gwiazdko ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki styl, taki rockowy i festiwalowy, a włosy masz cudnie związane . Niby zwyklak ale przykuwa uwagę ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne spodnie i cały zestaw :) super fryzurka:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś byłam mega fanką takich kamizelek. Teraz już raczej nie mój klimat, ale Tobie naprawdę pasuje. Pięknie w niej wyglądasz.
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się takie połączenie dżinsu!;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę u mnie w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.