3.08.2015

Sporty look

Cześć kochani ♥ Jak się macie po weekendzie ? Bo ja spędziłam go znakomicie z moją rodziną i chłopakiem (tak jak lubię najbardziej) . Pogoda była piękna, czyli podwójna radość. Do tej sesji podchodziłam dwa razy, ponieważ przy pierwszym razie zespół nam się aparat :/. Za drugim razem sesja się udała. Ostatnio było dużo kwiatów a więc teraz coś innego. Tego sezonu modne są spodnie z dziurami, moje serducho jak najbardziej podbiły. A więc nie czekałam ani chwili i wygrzebałam z szafy jakieś stare spodnie i zrobiłam kilka dziur. I tak oto ze starych spodni wyszły "nowe" i modne spodnie. Lubię majsterkować, a zwłaszcza z ciuchami, więc czarna bluzeczka jest również mojej roboty :) Przerobiłam ją z czarnego, prostego t-shirtu. Obcięłam rękawy i zrobiłam większy dekolt. Niestety nie zrobiłam zdjęcia jak wyglądała bluzeczka przed przemianą, więc możecie ją sobie jednie wyobrazić. Do tego dobrałam czarną ramoneskę i białe trampki. Wszystko podkreśliłam srebrnymi dodatkami. Stylizacja jest bardzo wygodna i prosta, a w takich czuje się najlepiej :)

Zapraszam również do śledzenia mnie na instagramie TUTAJ i na fanpage TUTAJ


















ramoneska - reserved / bluzka - DIY / spodnie - bershka, DIY / buty - trampki

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :)
    Masz bardzo ładne włosy, a kurtka jest świetna :)

    Pozdrawiam :)

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.