6.08.2015

Ulubieńcy lipca


Postanowiłam urozmaicić trochę bloga i dziś przychodzę do was z czymś zupełnie innym. Mam dla was post nie ze stylizacją, a z kosmetycznymi ulubieńcami lipca. Chciałabym podzielić się z wami moją opinią na każdy kosmetyk z osobna, poradzić co jest godne uwagi i zakupu. Mam nadzieje, że taki post również wam się spodoba, jak ten z makijażowymi poradami, którego możecie znaleźć TUTAJ Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach i dajcie znać czy taki typ postu wam się podoba i czy chcielibyście widywać je częściej :).


1.Lirene Body Arabica - balsam brązujący

Mój numer jeden, jeśli chodzi o balsamy brązujące ! Ma śliczny kawowy zapach. Na skórze tworzy naturalną i delikatną opaleniznę jak i wzmacnia naturalny kolor skóry. Należy równomiernie rozprowadzić. Balsam ma delikatną konsystencje dlatego szybko się wchłania i nie pozostawia smug. Zawiera witaminę E, która zapewnia odpowiednie nawilżenie i kondycję skóry.

Można go nabyć w Rossmannie za 13,29zł






2. Avon Sun+ Maxi Tan - balsam przyśpieszający i wzmacniający opaleniznę

Są wakacje, a więc trzeba zaopatrzyć się w przyśpieszacze i różnego typu balsamy do opalania. Z czystym sercem mogę go wam polecić, bo u mnie sprawdza się znakomicie. Testowałam już wiele przyśpieszaczy, ale żaden nie sprawdził się tak jak ten! Skóra opala się na złocisty kolor i pięknie mieni się w słońcu. Balsam nawet po wejściu do wody utrzymuje się na ciele. Nie wspominając o pięknym zapachu, który mnie zauroczył. Balsam ten również zawiera witaminę E, wyciąg z aloesu i panthenolu. Balsam skradł moje serce, a więc zamówiłam kolejną buteleczkę.

Można go zakupić w Avonie za ok. 15zł





3. Avon Sun+ Maxi Tan - olejek w sprayu wzmacniający opaleniznę

Gdy balsam okazał się takim cudeńkiem, postanowiłam zakupić spray z tej samej serii. Jednak gdy go wypróbowałam nie dawał takiego efektu jak balsam. Plusem tego olejku jest jego kokosowy zapach i małe wygodne opakowanie, dzięki czemu wszędzie się zmieści. Wadą natomiast jest to, iż aplikator się często zacina, przez co utrudnia nakładanie sprayu. W moim przypadku nie sprawdza się tak dobrze jak balsam.

Tak jak balsam można kupić w Avonie za ok. 15zł






4. Ziaja tonik BIO aloesowy 

Tonik jest dla cery normalnej, suchej, u mnie jednak sprawdza się idealnie mimo, iż mam cerę tłustą.
 Tonik nie zawiera alkoholu. Składa się między innymi z soku z liści aloesu i prowitaminy B5. Ma ładny i delikatny zapach, łagodnie oczyszcza naskórek, nawilża i tonizuje skórę. Działa kojąco i twarz w dotyku jest chłodna. 

Można go kupić w każdej drogerii za ok. 5zł 





5.  Miss X Color Fashion - lakiery do paznokci

Lakiery z tej serii jak dla mnie są świetne. Lubie małe lakiery, ponieważ duże szybko wysychają, te mają 8ml. Ja zdecydowałam się na kolory ostre, neonowe - różowy 258 i zielony 253. Jak dla mnie sprawują się świetnie. Kolor 258 na paznokciach sprawia wrażenie jakby była nałożona hybryda. Mają piękne i intensywne kolory, nie duże pędzelki, małe buteleczki, co najważniejsze szybko wysychają i nie spływają z paznokci. Lakier utrzymuje się na paznokciach ok. 3 dni. Jedynym minusem jest liczba warstw, którą trzeba nałożyć na płytkę paznokci zwłaszcza przy jasnych kolorach. Mi w zupełności wystarczy dwa razy.

Zakupić je można w każdej drogerii za 6,99zł 





 Kolor zielony 253


Kolor różowy 258


Do następnego kochani ♥

1 komentarz:

  1. Świetni ulubieńcy. Lakiery są przepiękne.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.