21.08.2015

Total white look



Wydania "total white" jeszcze tutaj nie było. Postawiłam na elegancje, białą bluzeczkę połączyłam z białą mini, która jest przerobiona z sukienki. Niestety materiał strasznie się gniecie, co możecie zauważyć na zdjęciach :( Za co bardzo was przepraszam. Aby nie było smętnie do przełamania całości dobrałam subtelny kardigan w odcieniu pudrowego różu. W podobnym odcieniu dobrałam buty :) Maja nie wysoką szpilkę, ale nie należą do najbardziej wygodnych. Chciałam załapać się na zachód słońca, ale niestety nie zdążyłam.

Wczoraj zrobiłam sobie takie małe spa domowe dla moich włosków, dzięki czemu są bardzo nawilżone, lśniące, nie puszczą się (co najważniejsze) i są bardzo miękkie w dotyku. Z natury mam gęste i sztywne włosy, dlatego bardzo ważna jest dla mnie ich pielęgnacja. Taką kuracje robię raz na tydzień, wobec czego włoski są bardzo odżywione. Efekt możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Uważam, że włosy jak i paznokcie są naszą wizytówką, dlatego powinniśmy o nie dbać i poświęcać im dużo czasu :) A wy jak dbacie o włosy ?

Zachęcam was również do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE i snapchacie nick : dagulaax . Będziecie mogli być na bieżąco ze mną. Pozdrawiam was i przesyłam dużo całusów. Miłego weekendu :**

Wasza Stylled ♥















bluzka - H&M / spódnica - nn / kardigan - moodo / buty - ccc / okulary - sinsay

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica! Na pierwszy rzut oka myślałam, że to sukienka :D Całość super i fantastyczna figura :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wlosy to masz cudowne! I jak lśnią 😍
    Gdy widziałam jak masz zrobionego kiczka nigdy bym nie powiedziała ze jest ich tak duzo i ze są tak długie . :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.