18.08.2015

Black t-shirt


Witam was kochani :* Dziś mam dla was wygodną, letnią stylizacje. Mój ulubiony t-shirt tego lata, połączyłam z szortami, które przerobiłam ze starych spodni. Zrobiłam kilka dziur, a na tylnich kieszonkach przyczepiłam ćwieki. Spodnie mają wysoki stan, a takie lubię najbardziej. Można stworzyć z nimi ciekawe stylizacje. Do całego outfitu dodałam moje ulubione sandałki. W tak upalne dni są to jedyne buty jakie noszę. Są bardzo wygodne, a kwiatki bardzo ładnie zdobią obuwie. Torebeczka jest nie wielka, więc nie dużo się w niej mieści. Kok jest niezastąpioną fryzurą jaką noszę w lato, ponieważ mam tak gęste włosy, że ugotowałabym się w rozpuszczonych.
















t-shirt - bershka / szorty - DIY / torebka - C&A / buty - nn

10 komentarzy:

  1. Świetny koczek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne włosy!! A stylizacja bardzo ładna, najbardziej podoba mi się torebka jest taka klasyczna i prosta :)

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog :) zapraszam do mnie http://lostclaudia.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba mój blog zaobserwuj a ja zrobię to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory dobrze dopasowane a kolor paznokci extra :) !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna torebka! Własnie takiej szukam;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna stylizacja!:))
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc;-)
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie,mam podobne sandałki ;*

    Zapraszam do mnie! Www.konieczkoo.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny blog i piekne zdjecia :)co powiesz na wspolna obserwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie, zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja od razu na 100% się odwdziecze :0
    pozdrawiam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne sandałki:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.