25.07.2015

Mini flowers skirt

Witajcie moi kochani <3
I znów opuściłam was na dłuższy czas :( Zdjęcia były wykonane wczoraj w pośpiechu, nie planowane :) Więc jest ich troszkę mniej niż zazwyczaj. Wczorajszy outfit to połączenie białej bluzeczki z moją ulubioną spódniczką w kwiatowym princie. Jest wykonana z grubego i piankowego materiału, dzięki czemu spódnica jest rozkloszowana. Do tego dobrałam niezastąpione meliski, w których można przetańczyć całą noc. Uwielbiam krótkie i rozkloszowane spódniczki, im bardziej rozkloszowana tym lepiej, a wy jakie lubicie ? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam.
Zostawiam was ze zdjęciami a ja idę odpoczywać po nieprzespanej nocy. Całuje :*









bluzka - h&m / spódniczka - nn / buty - meliski

16 komentarzy:

  1. Ślicznie ci w niej, masz bardzo ładną figurę :)
    Mogę wiedzieć co masz na ustach ? <3

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/2015/07/makeup-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale ta spódniczka jest super! wyglądasz bardzo dziewczęco:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna spódniczka! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem fanką ołówkowych spódnic, szyję sobie takie sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam takiej :) ale może w końcu się skusze.

      Usuń
  5. Boskie zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :). Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica mi nie przypadła do gustu, ale to dlatego, że nie lubię tego wzoru. Buty *.*
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a cute skirt, so girly ♥
    Would you like to follow each other on gfc and keep in touch? xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia i stylizacja :) ja też uwielbiam rozkloszowane spódniczki czy sukienki to mój ulubiony fason i totalne must have *-*

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na KONKURS! (Zostały tylko dwa dni!)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. *.* jestem po prostu zachwycona ♥
    wyglądasz rewelacyjnie <3 i jaką Ty masz figurę :o jak marzenie :3
    co do outfitu to jak najbardziej w moim stylu :D nie dziwię się, że ta spódnica jest Tw ulubioną, moje serce również skradła ;)
    i genialny kolor ust *.*
    masz też świetne zdjęcie na pasku bocznym w "O mnie " ^^
    ach...tak tu fajnie, że zdecydowanie zostaje na dłużej :D
    w wolnej chwili zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba ;)
    miłego dnia :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku dziękuje :) jak miło się czyta takie komentarze :) Dziękuje z całego serducha !! :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.