7.07.2015

Top 20 swimsuit

W końcu piękna pogoda! w końcu czuć wakacje :) Chciałabym was też przeprosić za tą nieobecność na blogu, ale już do was wracam z masą fajnych pomysłów na stylizacje i posty :) Na dziś mam dla was zestaw najlepszych ( moim zdaniem ) strojów kąpielowych. Może komuś wpadnie w oko jakiś strój :) Zaczynając od dwuczęściowych kończąc na jednoczęściowych. Ja osobiście wolę dwuczęściowe, a wy jakie bardziej preferujecie dwu czy jednoczęściowe ? Aaa więc przejdźmy do zdjęć :) 


P.S. Jak wam się podoba nowy wygląd na blosiu ? Dopiero się uczę, ale myślę, że nie jest najgorzej :) Na pewno wygląda bardziej estetyczniej i kolorowo niż poprzednio :>




Stroje tzw. ' triangl ' 
 Nie wiem jak was, ale mnie zauroczyły ♥

 
 

 

 

Stroje neonowe



 

 


 

Stroje z rożnymi printami

 

 

 

 




 

Stroje jednoczęściowe


 



 


 
 

 



I tak dobiegliśmy do końca. Mam nadzieję, że jakieś stroje wam się spodobały :) 
Aaa tymczasem żegnam się z wami :(

Buuuziaki kochani i do następnego :**

38 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne:) ciężko się zdecydować który najlepszy:)
    pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają :) pozdrawiam również ;*

      Usuń
  2. triangl są śliczne! niestety słyszałam, że baardzo szybko się niszczą:/
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wybrałabym kategorię tych z różnymi printami! A ostatnimi czasy zauroczyły mnie też te jednoczęściowe :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ze coś Ci się spodobało :) pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają triangl i według mnie ślicznie wyglądają na opalonej skórze :)

    Dziękuję za komentarz na moim poscie :) Zaobserwujesz, ja ciebie juz obserwuje! :*
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą ;) świetnie współgrają z opalenizną ;D oki ;D

      Usuń
  5. ostatni "triangl" jejku cudo!
    ja wolę dwuczęściowe :)
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również podbił moje serducho <3
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Jakie cudwne stroje ! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten ostatni triangl, jest super ale jakos mam opory zeby w nim wyjsc na plaze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ? Wydaje mi się, że świetnie podkreśla kobiece kształty :)
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Super stroje podobają mi się jedno częsciowe.
    Wspólna obserwacja? Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super post , bardzo fajne stroje ;) sama mam w domu neonowy strój ;)
    pisałaś u mnie o wspolnej obserwacji ;) ja juz , teraz licze na cb ;p
    pozdrawiam
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie wszystkie mi się podobają :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Triangly nie przypadły mi do gustu,ale neonki uwielbiam *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, neonki też są cudowne :)
      pozdrawiam i jasne :*

      Usuń
  12. Śliczne stroje. Ja też wolę te dwuczęściowe. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są śliczne! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się najbardziej podobają neonowe ;)
    poklikasz u mnie ? moze wspolna obs ?zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem miłośniczką strojów dwuczęściowych :). Śliczne są! Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetnie, coraz nas więcej :) pozdrawiam również ;*

      Usuń
  17. Stroje triangl najlepsze!

    Obs?

    OdpowiedzUsuń
  18. Stroje triangl też mi wpadły w oko ;)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te 1 stroje są piękne!:*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice slection!!!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.