12.07.2015

Flowers top crop

Na dziś połączenie stylu eleganckiego ze sportowym :) Do szarych leginsów, które można nosić do szpilek jak i do trampek, dobrałam top crop z kwiatowym printem i nude meliski. Które dostałam w prezencie. Są prze wygodne i jak najbardziej je polecam!! Jak już wcześniej pisałam do tego look'u również świetnie pasowałyby trampki :). Dzisiaj krótko, a więc zapraszam do oglądania zdjęć :) 

Wasza Stylled ♥



















top crop - H&M / leginsy - decathlon / buty- meliski


15 komentarzy:

  1. super bluzka i te koturny :* !

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam top :) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award .


    domciiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę uwielbiam połączenia elegancji ze stylem sportowym (wiadomo jakoś nie przesadnie), ale tu jest ładnie! :) świetna stylizacja :D
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej u mnie w notce :))
    http://dusiiiak.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.