1.01.2016

New Year's Eve outfit / HAPPY NEW YEAR



Tak jak postanowiłam, będę w miarę możliwości dodawać systematycznie posty - WIĘC JESTEM :)
Witam was w ten pierwszy dzień 2016 roku :) Jak udała wam się zabawa sylwestrowa ? Ja hucznie zakończyłam stary rok. Postanowiłam, że zrobię kilka zdjęć przed imprezą mojego outfitu :) Jak już wspomniałam w poprzednim wpisie postawiłam na czerń, jednak aby nie była za " smutno " całość przełamałam czerwonymi dodatkami w postaci pięknych szpilek i czerwonych ust :) Do stylizacji dobrałam złoty łańcuch. Jeszcze raz życzę wam wspaniałego roku, pełnego miłości, sukcesów i przede wszystkim zdrówka :* Miłego oglądania  !














sukienka - wassyl / buty - casu  / torebka - C&A / łańcuch - sinsay

9 komentarzy:

  1. Czarna sukienka zawsze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale się prezentujesz *.* wspaniała sukienka, szpilki ♥, fryzura , makijaż..no po prostu wszystko :3
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te słowa :) strasznie mi miło! Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. pięknie wyglądasz :) cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.