23.01.2016

Pink & Black | Winter



Ostatni post cieszył się dużym zainteresowaniem, ale aby nie było nudnie czas na stylizacje :). Dzisiaj przychodzę do was z typowym zwyklakiem. Już od dawna chodziła mi po głowie stylizacja z tą kurtką, jednak nie wiedziałam do końca co do niej mam dobrać.. Stwierdziłam, że fajnie skomponuje się ona z czarnymi spodniami :) Chciałam aby góra była kolorowa, a dół stonowany. Tak więc do różowej kurtki dobrałam komin w podobnym odcieniu, natomiast do czarnych spodni dopasowałam niezastąpione, przeeeewygodne emu. Jeśli zastanawiacie się nad ich kupnem, to z ręką na sercu je wam polecam. Mogłabym całą zimę w nich przechodzić, są bardzo ciepłe ! Sweterek ze świąteczno-zimowym motywem był fajną opcją do tej stylizacji, chciałam połączyć go z jakąś spódniczką, jednak z czarnymi spodniami tez dobrze współgra :) Mnie niestety dopada jakieś choróbsko, więc idę zrobić herbatkę z cytrynką i idę się kurować a wam życzę miłego oglądania :** 














kurtka -  4F / sweter - house / spodnie - only / szalik - nn / buty - nn

4 komentarze:

  1. Bardzo do twarzy Ci w tym kolorze kurtki :)

    Zapraszam do mnie!
    http://aureolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter jest super i twoje włosy wow <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.