20.03.2016

Elegant Girl


Na blogu coraz więcej eleganckich stylizacji, tak i dziś przychodzę do was z taka. Strasznie polubiłam spódniczki i sukienki. Miałam taki okres, że chodziłam ciągle w jeansach i adidasach.. Od jakiegoś czasu się to zmieniło i bardzo polubiłam mini :) Każda z nas chyba lubi poczuć się czasami kobieco :) Na dworze robi się wiosennie, chociaż dzisiaj pogoda była zmienna.. No cóż ' W marcu jak w garncu '. Czarna spódniczka, biały sweterek i czarny kożuszek to świetne połączenie na taką pogodę. 
Tak późną porą życzę wam Miłych Snów i dobrego tygodnia ♥ 

+ Znacie jakieś DOBRE, SPRAWDZONE programy do obróbki zdjęć, ja obrabiam w Picassie, ale strasznie niszczy mi jakość zdjęć :( Piszcie w komentarzach, będę wdzięczna :*
 








kożuszek - h&m / sweterek - nn / spódniczka - nn / buty - ccc

10 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włosy :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam futrzane kamizelki, twoja czarna jest super :) ja mam jedną szarą a druga brązową :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Bardzo spodobał mi się kożuszek. :)

    Zapraszam Cię na KONKURS, do wygrania EOS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tak samo spodobała się kamiezlka! piękne włosy ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.