15.06.2016

First Birthday Blog ♥



Witajcie :* Już nie będę pisać jak to dawno mnie nie było i że teraz to już na pewno będę systematycznie.. bo widzicie jak to bywa z moimi obietnicami. Wczoraj ! dokładnie wczoraj, minął ROK od kiedy dodałam na bloga pierwszy post. Przeglądając dzisiaj każdy wpis, zobaczyłam jak bardzo się zmieniłam zewnętrznie jak i wewnętrznie. TUTAJ macie pierwszy post jaki dodałam na bloga ( jakość zdjęć nieciekawa, śmieszne miny). Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo cieszyłam się z pierwszego komentarza, z każdego komplementu. Dzięki blogowi czuje się naprawdę swobodnie przed obiektywem, a pozowanie do zdjęć sprawia mi wielką radość. Nauczyłam się robić różną mimikę twarzy do zdjęć, a nie tak jak kiedyś tylko jedną. Dlatego z tej okazji, iż blog obchodził wczoraj swoje urodziny, chciałabym wam pokazać kilka zdjęć z sesji zdjęciowej, w której brałam udział jakiś czas temu. Mimo iż zdjęcia wykonywała mi osoba którą już znałam i miałam kontakt, bałam się - czy na pewno dobrze ustawię się do zdjęcia itp. Jednak gdy już przyjechałam na wskazane miejsce, gdzie miała odbywać się sesja, stres poszedł w niepamięć. Atmosfera była bardzo miła, a godzina zleciała tak szybko, że szkoda mi było odjeżdżać. Była to naprawdę fajna przygoda i już planuje następną sesję. Zapraszam was na fanpage Roksany, gdzie możecie zobaczyć jej ogromny talent i serce jakie wkłada w każde zdjęcie - Fanpage  a poniżej efekty sesji :) Miłego oglądania ♥



















11 komentarzy:

  1. Piękne włosy, piękna sukienka i masz przepiękny wyraz twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka to szminka, bomba kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to kredka z firmy Pierre Rene Lip Matic odcień 04 :)

      Usuń
  3. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś przepiękna i mega pozytywna *.* moze wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :) Jest mi bardzo miło że zajrzałaś/eś. Jeżeli mój blog Ci się spodobał zaobserwuj.